thiswp
/
9 de marzo de 2019
Caminart Sitges

CATALÀ

 

El dissabte 23 de febrer vam estrenar l’activitat CaminArt, un plaer per al cos i els sentits. Ens vam trobar a l’estació de Sitges i vam començar una ruta per bonics camins del Garraf aconseguint meravelloses vistes mentre ens anàvem coneixent pas a pas.

A la Trinitat, una preciosa ermita de Sitges amb un mirador sobre el mar vam fer la parada artística. Després de descarregar i posar-nos en situació, vaig exposar el repte de la jornada, plantejant alguns aspectes a treballar pel que fa a composició i color centrats en el mar. Vaig mostrar alguns recursos per enfocar la proposta, i va començar el moment de creació. Hi havia alguns participants més experimentats amb tècniques, i altres menys. En aquest sentit, vaig estar a disposició de cada persona per atendre les seves necessitats i ajudar a conèixer millor la tècnica escollida i com aconseguir el millor resultat, permetent l’experimentació, i el moment de goig i de pau de crear en un entorn tan meravellós en un dia radiant. L’objectiu, connectar amb un mateix i l’entorn, millorar la capacitat d’observació, de composició i de diferenciar profunditat i textures, i van sortir creacions molt inspiradores.

Acabada la sessió, vam compartir i analitzar els treballs, vam fer la pausa per dinar i relaxar-nos una estona. Després vam seguir camí de tornada, per un preciós sender sobre el mar fins arribar de nou a l’estació.

Va ser un dia molt agradable on es va crear un grup molt bonic de gent que comparteixen passions artístiques i saludables, que va confirmar que es tracta d’una activitat amb futur.

A CaminArt seguirem anunciant noves activitats. T’espero!

 

 


 

CASTELLANO

 

El sábado 23 de febrero estrenamos la actividad CaminArt, un placer para el cuerpo y los sentidos. Nos encontramos en la estación de Sitges y empezamos una ruta por bonitos caminos del Garraf consiguiendo maravillosas vistas mientras nos íbamos conociendo paso a paso.

En La Trinitat, una preciosa ermita de Sitges con un mirador sobre el mar hicimos la parada artística. Después de descargar y ponernos en situación, expuse el reto de la jornada, planteando algunos aspectos a trabajar en cuanto a composición y color centrados en el mar. Mostré algunos recursos para enfocar la propuesta, y empezó el momento de creación. Había algunos participantes más experimentados con técnicas, y otros menos. En ese sentido, estuve a disposición de cada persona para atender sus necesidades y ayudar a conocer mejor la técnica escogida y cómo conseguir el mejor resultado, permitiendo la experimentación, y el momento de gozo y de paz de crear en un entorno tan maravilloso en un día radiante. El objetivo, conectar con uno mismo y el entorno, mejorar la capacidad de observación, de composición y de diferenciar profundidad y texturas, y salieron creaciones muy inspiradoras.

Terminando la sesión, compartimos y analizamos los trabajos, hicimos la pausa para comer y relajarnos un rato.

Luego seguimos camino de vuelta, por un precioso sendero sobre el mar hasta llegar de nuevo a la estación.

Fue un día muy agradable donde se creó un grupo muy bonito de gente que comparten pasiones artísticas y saludables, que confirmó que se trata de una actividad con futuro.

En CaminArt seguiremos anunciando nuevas actividades. ¡Te espero!

Imágenes • Imatges

0